miércoles, 19 de mayo de 2010

Dofí

Salutacions!!!

No sé si vos ha passat alguna vegada estar enmig d'una conversa i, de sobte, veure un anunci publicitari que provoca el silenci entre els presents. I no sé si vos ha passat, açò és encara més estrany, que l'anunci en qüestió vos deixe una sensació riallera durant una bona estona.
A mi em va passar l'altre dia sopant a casa, la televisió va emetre l'anunci d'una cervesa i el vídeo, tan simple com era, em va fer gitar-me amb un mig somriure. Al matí següent estava parlant d'ell a tots els meus amics (són testimonis del que dic).
Una exageració? Molt probablement, però qui em conega sap que sóc exagerada per natura i molt amant dels animals.
 

4 comentarios:

  1. Bonisisisim! Com molts dels anuncis de Mixta... Està molt graciós!

    "Yo no soy marinerooo, yo no soy marinero, soy un delfín, soy un delfín!"

    Jajajaja

    ResponderEliminar
  2. Aquesta campanya els haurà eixit barateta... Senzilla a més no poder. M'encanta. Crec que és la campanya que somia fer tot publicista.

    ResponderEliminar
  3. Teresa, si llego a saber que te gustaría tanto te la hubiera enseñado yo antes, que ví este anuncio por lo menos hace tres semanas. Lleva tiempo ya emitido jajaja. A mi tb me encanta.

    ResponderEliminar
  4. Es que yo no veo la tele (bueno, veo "Gran Reserva" jejeje, pero no hacen cortes publicitarios) y fue casualidad que lo pusieran mientras cenaba. No me extraña que llevara emitiéndose el tiempo que fuera :D! Vivo al margen de los medios de comunicación (vaya profesional!)!

    ResponderEliminar