miércoles, 19 de mayo de 2010

Brett Domino

En relació amb el darrer post de Theresia, on ens presentava Beaker, he recordat un vídeo similar d’un grup... bé, d’uns xicons diferents:


Aquest anunci va estar un èxit .El producte anunciat, les motxilles, desapareix totalment del mapa. Ara vos comente de què va la cosa. Dels dos xicons, el d’ulleretes és Brett Domino, un vídeo aficionat amb ganes de provar coses noves.De fet, es va fer “conegut” a la xarxa amb un vídeo d’ell mateix tocant el seu instrument preferit, l’estilòfon (no feu massa cas a la informació del vídeo).


La resta del grup, segons la versió oficial, es va conèixer a un fòrum per organitzaven un congrés d’aficionats a l’Scalextric. Al congrés només van acudir tres persones: Brett Domino, Mitch Hutchinson i Steven Peavis. Van descobrir que compartien la passió pels aparells electrònics. Uns coneguts convidaren Brett a tocar a una festa del Soho (???), i Brett ve demanar ajuda a Mitch i Steven, per a tindre més “suport musical”. Així va nàixer el Brett Domino Trio. Quins personatges.

Els aparells que fan servir són l’estilòfon i el KEYTAR, que podeu veure a les fotos. Han versionat Michael Jackson, Katy Perry (I Kissed a Girl)... El 2009 participaren en Britain’s Got Talent, amb ovació del públic, però es quedaren en semifinals.

L’expressivitat de les seues actuacions és... indescriptible. Teniu paraules?

1 comentario:

  1. Jo sóc fan de Queen, i cada dos per tres faroleje covers del grup per Youtube. Amb ixe pretext vaig conèixer a este tio, i em vaig quedar tan flipat que em vaig interessar per ell, així que he de dir que sí el coneixia...

    (Ara estic recordant i no el conec exactament per una cover de Queen, pero sí estava relacionat).

    ResponderEliminar